Den 12. maj var en stor aften for os! Det var nemlig juryens begrundelse for, at vi modtog en pris i kategorien Customer Experience ved dette års Danish Digital Award:
"Carlsbergs kobling af marketing og R&D gennem struktureret feedback på 'forsøgs-øl' fra øl-entusiaster er et kundecentrisk greb, der smager af mere. Koblingen af fysiske og digitale touch points i et gennemtænkt flow er forfriskende, og de foreløbige resultater lover godt for fremtidens øl."
Vi er meget stolte over at kunne fortælle, at vi har modtaget en bronzepris i Customer Experience for vores arbejde med Carlsberg og Experimental Brews.
Experimental Brews-konceptet er et fællesskab, der involverer ølentusiaster i de tidlige stadier af ølbrygning og eksperimentering, samtidig med at konceptets design og digitale interface bruges til at indsamle forbrugerindsigt. Det giver Experimental Brews mulighed for at levere en skræddersyet og innovativ brugeroplevelse til både medlemmer og gæster i exbrew.club.
Samlet set har samarbejdet med Experimental Brews med succes bygget bro mellem forskning og forretning ved at indsamle forbrugernes meninger og dele viden om spændende ny eksperimentel brygning.
Vi kan ikke vente med at se, hvad fremtiden bringer for Experimental Brews og digital innovation indenfor kundeoplevelser.
På deres egen hjemmeside hjemmeside beskriver Danish Digital Award, at den har til formål at belønne og fremvise det mest inspirerende, effektive og veludførte digitale arbejde, der udvikler eller understøtter en virksomheds eller organisations forretningsaktiviteter.
I en tid, hvor marketing og digitalt ansvarlige aktører skal udvikle nye og ofte komplekse løsninger, ønsker Danish Digital Award at fremhæve og hylde dem, der gør det bedst, med det formål at inspirere organisationer til at investere i deres digitale forretningsindsats.
Udover Customer Experience blev Kvalifik og Experimental Brews også shortlistet i kategorien Innovation.