Relesys

Et B2B SaaS-website, der skiller sig ud fra mængden

Two people smiling and organizing items on shelves in a store or pantry setting.
År
2024-2025
Industri
SaaS

Relesys er en dansk SaaS-virksomhed med en mission om at forbinde og styrke medarbejdere i frontlinjen. Gennem deres tilpassede platform til medarbejder-apps hjælper de store virksomheder med at forbedre intern kommunikation, træning og engagement - alt samlet ét sted. Med kunder inden for detailhandel, logistik og hotel- og restaurationsbranchen gør Relesys det nemt for virksomheder at holde deres teams informerede, motiverede og præsterende på deres bedste.

ved tallene

Resultatet? Et markant, fleksibelt website og et klart afkast på investeringen.

281%

281,03% stigning i formularindsendelser

15%

stigning i samlet websitetrafik

The challenge

Relesys kom til Kvalifik midt i en større rebranding. De havde brug for en markant digital tilstedeværelse, der kunne bringe deres nye identitet til live og hjælpe dem med at skille sig ud på et travlt B2B SaaS-marked. Udfordringen var at skabe et skalerbart, brugervenligt website, der appellerede til interne kommunikatorer og frontlinjeledere - alt imens det skulle understøtte et hurtigtbevægende marketingteam, der havde brug for frihed til hurtigt at opdatere indhold og lancere nye kampagner uden flaskehalse.

resultaterne

Skiftet fra HubSpot CMS til Webflow gav Relesys' marketingteam fuld kontrol. De kan nu lancere sider hurtigt, samarbejde smørefrit og træffe smartere, datadrevne beslutninger med indbygget analyse og A/B-test. Men virkningen rækker ud over performance. Det nye markante brand, parret med interaktive elementer, får websitet til virkelig at skille sig ud og bringer deres filosofi om at "Champion Your Champions" til live, hvilket skaber en stærkere følelsesmæssig forbindelse med brugerne, især Generation Z. Den podium-inspirerede footer er et klart nik til at fejre arbejdspladsens champions.

Laptop displaying a bold website with the headline 'Champion Your Champions' on a dark background.

Hold din arbejdsstyrke engageret og vind fastholdelseskampen

500
+

Nº of employees

Data baseret på "Frontline retail great attrition, great attraction," McKinsey 2023 og "State of the Global Workplace," Gallup 2024.
310
+
Uengagerede medarbejdere
260
+
Medarbejdere, der søger nyt job
1.30 M
+
Estimerede omkostninger ved udskiftning ($USD)

Med en mere engagerende, dynamisk oplevelse finder besøgende hurtigt, hvad de har brug for, for at fremme Relesys i deres egne organisationer. Det nye website styrker deres digitale tilstedeværelse og positionerer dem som en brancheleder.

Giv din arbejdsstyrke et boost

Nøgleudfordringer teams står overfor, når de skal engagere deres frontlinjemedarbejdere
60%
af frontlinjemedarbejdere i detailhandlen forlader deres job årligt
23%
stiger rentabiliteten, når medarbejderne er engagerede
50%
af medarbejderne er ikke tilfredse med deres onboarding-oplevelse, hvilket påvirker engagement og fastholdelse
10%
færre kunder er tilfredse, når virksomheder har en negativ intern kultur
5
Næste projekt
Thermonova
Rebranding gør det muligt for varmepumpeproducent at vokse internationalt
Close-up of a heat pump’s perforated metal casing with visible inner components.