Kvalifik hjalp Mikkeller med at designe, teste og udvikle en ny webshop samt en særlig underside som en del af Mikkellers samarbejde med Game of Thrones.
Mikkeller har et solidt ry som en af de bedste kilder til specialøl af høj kvalitet i verden. De besluttede at forny deres webshop for at forbedre kundekonverteringen og fastholdelsen af kunderne, fjerne manuelle produktopdateringer og gøre deres webshop hurtigere.
De ønskede at give deres kunder en online shoppingoplevelse, der afspejlede deres sjove og engagerende brand, samtidig med at de skabte et backend-system, der opfyldte deres skaleringsbehov.
Vores mål var at skabe et websted, der var optimeret til SEO-succes og brugervenlighed, samtidig med at vi automatiserede så meget som muligt af administrationen af webstedet. For at opnå dette udviklede vi et skræddersyet tema baseret på data fra faktiske brugere.
Vores datadrevne proces omfattede kvalitative brugerinterviews og kvantitative data fra webshoppen. Det sikrede, at vores nye design forbedrede webstedets ydeevne. Vi integrerede webshoppen med Untappd og byggede dynamiske infosektioner omkring dette for at mindske arbejdsbyrden ved opdatering af nye produkter.
Den nye webshop forbedrede kundeoplevelsen ved at optimere webstedets hastighed, organisering og reducere antallet af trin fra indtastning af webstedet til kassen. Vi arbejdede på en datadrevet måde, så vi indsamlede data fra faktiske brugere og omsatte indsigterne til designændringer, der viser kommercielle resultater.
Nu sparer Mikkeller tid, når de tilføjer produkter, hvilket gør webstedet betydeligt mere overskueligt og omkostningseffektivt at opdatere og vedligeholde. Når der kommer nye øl til, udfyldes produktsiderne automatisk med oplysninger fra Untappd, f.eks. beskrivelser, vurderinger og bryggerioplysninger.
Den nye butik, der blev lanceret i 2021, havde allerede en effekt i sammenligningen mellem april 2020 og april 2021:
Den nye webshop forbedrede kundeoplevelsen ved at optimere webstedets hastighed, organisering og reducere antallet af trin fra indtastning af webstedet til kassen. Vi arbejdede på en datadrevet måde, så vi indsamlede data fra faktiske brugere og omsatte indsigterne til designændringer, der viser kommercielle resultater.
Nu sparer Mikkeller tid, når de tilføjer produkter, hvilket gør webstedet betydeligt mere overskueligt og omkostningseffektivt at opdatere og vedligeholde. Når der kommer nye øl til, udfyldes produktsiderne automatisk med oplysninger fra Untappd, f.eks. beskrivelser, vurderinger og bryggerioplysninger.
Den nye butik, der blev lanceret i 2021, havde allerede en effekt i sammenligningen mellem april 2020 og april 2021:
“Jeg synes, at samarbejdet med Kvalifik har været enormt let, enormt givende og det var også derfor, at valget faldt på Kvalifik. Vi har en god backtrack af gode resultater og et tæt samarbejde. Så det har været agilt, nemt og utroligt transparent, som jeg egentlig synes er det vigtigste”
Vi vil gerne have, at du bliver den næste succeshistorie
Kom i kontakt