Et B2B SaaS-website, der skiller sig ud fra mængden

Relesys er en dansk SaaS-virksomhed med en mission om at forbinde og styrke medarbejdere i frontlinjen. Gennem deres tilpassede platform til medarbejder-apps hjælper de store virksomheder med at forbedre intern kommunikation, træning og engagement - alt samlet ét sted. Med kunder inden for detailhandel, logistik og hotel- og restaurationsbranchen gør Relesys det nemt for virksomheder at holde deres teams informerede, motiverede og præsterende på deres bedste.
Resultatet? Et markant, fleksibelt website og et klart afkast på investeringen.
281,03% stigning i formularindsendelser
stigning i samlet websitetrafik
Relesys kom til Kvalifik midt i en større rebranding. De havde brug for en markant digital tilstedeværelse, der kunne bringe deres nye identitet til live og hjælpe dem med at skille sig ud på et travlt B2B SaaS-marked. Udfordringen var at skabe et skalerbart, brugervenligt website, der appellerede til interne kommunikatorer og frontlinjeledere - alt imens det skulle understøtte et hurtigtbevægende marketingteam, der havde brug for frihed til hurtigt at opdatere indhold og lancere nye kampagner uden flaskehalse.
Skiftet fra HubSpot CMS til Webflow gav Relesys' marketingteam fuld kontrol. De kan nu lancere sider hurtigt, samarbejde smørefrit og træffe smartere, datadrevne beslutninger med indbygget analyse og A/B-test. Men virkningen rækker ud over performance. Det nye markante brand, parret med interaktive elementer, får websitet til virkelig at skille sig ud og bringer deres filosofi om at "Champion Your Champions" til live, hvilket skaber en stærkere følelsesmæssig forbindelse med brugerne, især Generation Z. Den podium-inspirerede footer er et klart nik til at fejre arbejdspladsens champions.

Med en mere engagerende, dynamisk oplevelse finder besøgende hurtigt, hvad de har brug for, for at fremme Relesys i deres egne organisationer. Det nye website styrker deres digitale tilstedeværelse og positionerer dem som en brancheleder.
.webp)