Feedwork er dedikeret til at styrke lederskab, fremme videndeling og fremme engagement og læring i organisationer.
Kvalifik var glade for at samarbejde med dem om at skabe en ny hjemmeside , der præcist afspejler deres innovative tilgang og kerneværdier, alt sammen i overensstemmelse med deres opdaterede brandguide.
Udfordringen for dette projekt var at designe en hjemmeside, der effektivt kommunikerede kundens værdier og vision om at nytænke læring og udvikling i store organisationer.
Feedwork havde allerede et stærkt og meget anvendt produkt, og det var vigtigt at vise denne succes, samtidig med at de besøgende blev guidet gennem en intuitiv brugerrejse til den primære CTA, nemlig kontakt.
Ud over målene for design og brugerrejse krævede projektet også, at hjemmesiden skulle være tilgængelig på flere sprog, med dansk som det primære sprog, men også med mulighed for let at oversætte til engelsk.
Sitemapet blev udviklet strategisk baseret på den primære målgruppes brugerrejse med fokus på konvertering.
Derefter blev der designet wireframes, som illustrerede hele hjemmesiden, så vi havde en klar forståelse af, hvad der skulle udvikles, inden vi begyndte udviklingen.
Vi valgte at bruge Webflow til udviklingen af hjemmesiden, da det gav Feedwork en tilgængelig editor til at foretage opdateringer og ændringer, ligesom det var optimeret til SEO, hvilket opfyldte kundens krav om nem indholdsstyring.
Projektet resulterede i en vellykket lancering af en ny hjemmeside til Feedwork, der effektivt kommunikerer deres værdier og vision samt viser deres stærke produkt i overensstemmelse med deres opdaterede brandguide.
Det tidligere sitemap blev fuldstændig omorganiseret for at gøre det lettere for brugerne at finde de oplysninger, de har brug for, hvilket resulterede i en behagelig brugeroplevelse.
Vi brugte Weglot, et oversættelsesværktøj på hjemmesiden, til at gøre hjemmeside tilgængelig for både dansk- og engelsktalende kunder.
Projektet resulterede i en vellykket lancering af en ny hjemmeside til Feedwork, der effektivt kommunikerer deres værdier og vision samt viser deres stærke produkt i overensstemmelse med deres opdaterede brandguide.
Det tidligere sitemap blev fuldstændig omorganiseret for at gøre det lettere for brugerne at finde de oplysninger, de har brug for, hvilket resulterede i en behagelig brugeroplevelse.
Vi brugte Weglot, et oversættelsesværktøj på hjemmesiden, til at gøre hjemmeside tilgængelig for både dansk- og engelsktalende kunder.
"Vi har været superglade for samarbejdet med Kvalifik, i forbindelse med opbygning af vores hjemmeside. Det kan godt være svært at lave en simpel struktur og kommunikation for en konsulentvirksomhed som vores, men her har Kvalifik været en god sparringspartner i forhold til at kombinere brugervenlighed, værditilbud og flot design."
Vi vil gerne have, at du bliver den næste succeshistorie
Kom i kontakt